O nás

Značku VELA jsme začali používat od roku 1991. Na jak dlouho? To nikdo netušil...

Pohánělo nás nadšení, které vyplývalo z doby vzniku a samotný název jsme objevili v osvědčené knize o hvězdách. Hvězdy jsou pro nás nepochopitelně staré, jsou nepředstavitelně daleko a mají různé vlastnosti. Lidstvo možná nikdy nedolétne ke hvězdám, ale i přes všechna tato skeptická fakta se připravuje dobývat vesmír.

Hledali jsme smysl názvů jednotlivých souhvězdí a našli jsme jednoduché latinské slovo VELA – plachty. Zrodila se myšlenka, že reklama je pro podnikání hnacím prostředkem, stejně jako plachty lodí, které využívají přírodní silu, vítr.

Ano, je to pro nás synonymem pro dnešní dobu. Lidé sice jezdí už motorovými čluny, tankery přepravují obrovské náklady, ale největší požitek je z plavby plachetnicí. Je to umění a požitek, který je mnohdy nebezpečný sport, ale ten zážitek je jedinečný.

Stejně tak, když dáváte dárek, měl by vyvolat pocity, které nejsou všední, ale měl by potěšit i duši a přinést hodnotu do života. A právě tyto hodnoty se snažíme lidem přinášet. Neumíme být dokonalí jako stroje, ale umíme najít dárky s lidským rozměrem. Příkladem jsou výrobky ze skla (historické repliky), které mají původ nejen v Čechách, ale i v pomezí hranic s Německem, některé jsou inspirované předlohami z jiných částí světa. Dále pak balíčky pro ženy či muže, dodávané pod značkou VELIA, soupravy z ručního papíru atd.

Firma VELA CZECH, s.r.o. má ambice stát se společností, která bude v ČECHÁCH a na MORAVĚ jednou z nejznámějších a nejdůvěryhodnějších firem. Nestavíme strategii na strmě rostoucích křivkách objemu zboží, ale na přesvědčení, že stojí za to nakupovat hodnoty, které přinesou obdarovanému radost. Dárky jsou pro lidi a ne pro jednotky, skupiny obyvatel. Tyto fráze jsou zavádějící, protože při snaze uspokojit kvantitu, se dnes uchylují marketingoví pracovníci k nákupu bezcenných cetek, které znehodnocují mezilidské vztahy na úroveň materiální, kdy je člověk vnímán jen jako kus, jednotka… Pokud nám jde o změnu v životním stylu a nechceme se stát jen článkem v tomto řetězci, musíme trhu nabídnout svou alternativu, alternativu hodnot materiálních, které se pojí s hodnotou duchovní. A o to nám jde. Jaké zboží tedy nabízíme?

Proč jsme výjimeční?                     

- pro VIP zákazníky dodáváme certifikované HISTORICKÉ REPLIKY SKLA od světově uznávaných sklářů (vč. vína, slivovice...)

- vyrábíme dárečky pod značkou VELIA (sweet, oříšky, oliva, cafe, čaj, víno...) dále sety v retro stylu s medovinou, vínem, koupelové potřeby a atypické soupravy...

- dodáváme sortiment značek J. L. SCHERRER, UNGARO, CERRUTI 1881, HUGO BOSS, Cacharel, Daniel Wellington, Victorinox, Soligen...

- nabízíme sortiment světových výrobců psacích potřeb například Parker, Lamy...

- dovážíme běžné reklamní předměty přímo ze zahraničí (Evropa, Asie)

- disponujeme aplikačními technologiemi jako je DTF - Digitální tisk transfer, digitální UV tisk, sublimační tisk, tampotisk, sítotisk, gravirování laserem, ražba, výšivka

- elektronika a příslušenství k PC (USB paměti, myši, podložky pro myši, čtečky dat...) nabízíme speciální skladové zboží za nižší ceny!

- kalendáře, diáře, poznámkové bloky, kancelářské potřeby

- propisky, pera, tužky, luxusní a značková pera

- reklamní textil, reklamní tašky - nákupní, igelitové, papírové           

- zakázková výroba textilu, kšiltovekšňůrek na krk (lanyardy), silikonových náramků, multifunkčních šátků

- hrnky, termosky, butylky a kalíšky, láhve na vodu

- dárkové soupravy, reklamní potraviny, sladkou reklamu a mnoho dalšího...

S kým spolupracujeme? Vzhledem k více než třicetileté praxi v oboru jsme vybudovali síť spolehlivých dodavatelů, kteří mají dostatečné kapacity, zkušenosti a zázemí pro uspokojení našich náročných požadavků.

Účastníme se projektu "ROZŠÍŘENÍ TECHNOLOGICKÉHO VYBAVENÍ O TISKAŘSKÉ STROJE", který je spolufinancován Evropskou unií. Cílem realizace projektu je zvýšení konkurenceschopnosti firmy prostřednictvím investice do nových tiskařských technologií tak, aby došlo k efektivní alokaci výrobních procesů a snížila se závislost na externích subdodavatelích.